WELKOM

zaterdag 23 oktober 2010

Foto album oom en tante

Probeer al een tijdje inspiratie te vinden voor het scrap album dat ik beloofd heb te maken nav het 55-jarig huwelijk van mijn oom en tante. De foto's liggen al een hele tijd klaar, maar het lukte me maar niet om te beginnen. Tot ik van de week de sketch uitdaging van Brenda zag op het forum van Creabest (http://www.creabest.nl/community/forum.html?func=view&catid=48&id=7999#7999). Deze sketch vond ik wel erg leuk om te gebruiken voor de begin pagina. Na deze pagina is de inspiratie er opeens wel en lijkt het nu aardig te gaan vlotten . Heb al 3 pagina's af - de 4e was in de maak, maar toen liet het papier los van de Silhouette mat terwijl deze aan het snijden was - dat was balen en ben dus even gestopt om de mat opnieuw van plak te voorzien-vanavond maar weer even verder proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten