WELKOM

zaterdag 25 augustus 2012

kadoosjes

Aangezien er de laatste tijd vaak geld gevraagd wordt door deze en gene voor de verjaardag en ik het eigenlijk niet leuk vind om alleen een envelopje te geven, probeer ik altijd een doosje erom heen te maken. Zo langzamerhand heb ik een groot aantal doosjes omgezet in snijfiles voor mijn Silhouette Cameo zodat het maken hiervan ook gemakkelijker wordt. Vorig weekend er een aantal gemaakt voor verjaardagen in de nabije toekomst.
2 boekdoosjes waar geld in kan, maar ook een laag kadootje of foto's kunnen er ook in.
Verder was er laatste op 1 van de yahoo groepen waar ik lid van ben een link doorgestuurd voor het maken van een leuke portomonnee. Deze ook gemaakt voor een vriend die jarig was.
Groetjes,
Wilma



Geen opmerkingen:

Een reactie posten