WELKOM

zondag 23 januari 2011

Nieuwe hobby

In ons buurtje zijn alle vrouwen erg creatief, van alles wordt er gedaan schilderen, kantklossen, kaarten maken, kaart weven, breien en haken. Kantklossen en kaart weven gaat me nog een beetje te ver, maar ben wel aangestoken met het haak en brei virus. Daar hadden de buurvrouwen namelijk hele leuke patroontjes voor sjaaltjes voor - en aangezien ik vaak sjaaltjes draag was dit natuurlijk ook een uitdaging om te gaan doen. Lekker rustig tv kijken en dan ondertussen een sjaaltje haken - ben je lekker bezig en bijkomstigheid is dat ik dan niet ga snoepen. Moet nu wel op zoek naar anderen die ook een sjaaltje willen, want hop een bepaald moment heb je zelf wel genoeg sjaaltjes :-) , maar voorlopig kan ik nog even mezelf vermaken.
Hiernaast een foto van de sjaaltjes.
Kijk verder nog even onder Other things voor een foto van 2 kaarsenstandaards die ik met vinyl heb opgefleurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten